دل نگار(8)
ساده اما سخت
درباره وبلاگ


خدایا قلبم را پر از مهربانی کن و محبت را از من نگیر




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 31
بازدید هفته : 68
بازدید ماه : 61
بازدید کل : 79973
تعداد مطالب : 104
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
صدرا

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 6 مهر 1391برچسب:, :: 16:47 :: نويسنده : صدرا

دلم از کارات میگیره جدیدا دلم از اکثر کارهات و حرفهات می گیره، جدیدا باز تنهام، جدیدا دلم خیلی می گیره، جدیدا باز دارم فکر میکنم که من کی هستم و برای تو به چه حسابی هستم، جدیدا داره از سنگینی حرفهات دلم میگیره، باز دلم یه گوشه تنهایی می خواد باز دوست دارم تنها باشم و تو تنهایی بشینم حسابی قصه بخورم، باز می خوام سربار نباشم باز احساس میکنم او مهم تر است باز فکر میکنم من همینطوری هستم باز از نداشتن خیلی چیزها دلم گرفته باز هم پر از غمم باز هم دلم برای گریه تنگ شده باز هم احساس بی کسی میکنم باز فکر میکنم اول همه بعد اگه وقتی بود من باز   باز     باز    باز     باز    من تنهام



نظرات شما عزیزان:

سمانه
ساعت8:36---10 مهر 1391
نمیدونم با اینهمه آدمای دور و برمون چرا یه زمانهایی احساس تنهایی میکنیم ؟ گاهی که این حس بهم دست میده میشینم اونقدر گریه میکنم تا کمی سبک بشم . خوشا به حال ما زنها که حداقل میتونیم گریه کنیم ...

گریه کن گریه قشنگه

گریه سهم دل تنگه
پاسخ:این برای اینه که یا دلگیری مونو کسی درک نمی کنه یا ما با حرفهامون دوست نداریم کسی رو ناراحت کنیم برای اینه که احساس میکنیکم یکی نیست که درد دلمون رو بهش بگی. اما من اونقدر سخت زندگی کردم که دیگه حتی راحت نمی تونم اشک بریزم. در ضمن چه عجب این مهمون همیشگی من خودی نشون داد تا من بتونم بهش بگم خوش امدی و باز هم میگم که غمت رو به دل می خرم و در کنارت هستم


ربولي حسن كور
ساعت1:42---7 مهر 1391
سلام

با اين همه دوست مجازي باز ميگين تنهائين؟
پاسخ:سلام دکتر عزیز همین پیامهاست که کمی دلم رو اروم میکنه ممنون از وجودتون و وقتتون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: